Prowadzenie recepcji


Idealne rozwiązanie jako wsparcie lub alternatywa dla pracownika prowadzącego recepcję, rekomendowane dla branży:

  • lekarskiej,
  • beauty,
  • hotelowej.
Co możemy za Ciebie zrobić?
  • odbierać połączenia według ustalonego scenariusza,
  • prowadzić współdzielony kalendarz, rezerwować wizyty i informować o wolnych terminach,
  • przekazywać ważne wiadomości zamieszczane w kalendarzu,
  • nagrywać rozmowy i przesyłać informacje sms o pojawieniu się nowej rozmowy,
  • udzielać informacji na najczęściej zadawane pytania.
Zadzwoń i dowiedz się więcej +48 22 295 11 02  

Zobacz, jak wygląda przykładowy formularz rozmowy.

Jak to działa?

icon

Osobista Asystentka

  • odbieranie telefonów według ustalonego scenariusza i prowadzenie kalendarza
  • udzielanie podstawowych informacji oraz odpowiedzi na często pojawiające się pytania
  • alternatywa lub wsparcie dla etatów w firmie

icon

Numery telefonów

  • wykorzystywanie różnych numerów do ogłoszeń w Internecie
  • wybór dodatkowej usługi centrali telefonicznej dla rozróżnienia działów w firmie.

icon

Panel Klienta

  • lista rozmów oraz ustawienia użytkownika
  • wprowadzanie scenariuszy rozmów
  • ustalania przekierowań na numery w firmie i zarządzania centralą telefoniczną.
  • rozwiązanie na co dzień lub w przypadku urlopów i zastępstw

icon

Nagrania rozmów

  • wszystkie rozmowy są nagrywane
  • kontrola nad prowadzeniem firmy, jakością rozmów i adekwatnością udzielanych informacji

icon

Powiadomienia

  • przekazywane w czasie rzeczywistym powiadomienia e-mail/sms do wskazanej osoby w firmie lub kilku osób w zespole z nagraniem i tematem rozmowy
  • możliwość śledzenia zdarzeń i jakości obsługi w Panelu Klienta

icon

Przekierowania

  • przełączenie prowadzonej rozmowy do decyzyjnej osoby, jeśli wymaga tego sprawa
  • użycie numerów z wybranej strefy numeracyjnej w celach wizerunkowych

Chcesz poznać szczegóły oferty?