Centrala telefoniczna
Dedykowany system do zarządzania numerami.
Wirtualna Centrala daje możliwość przekierowania połączeń na numery wewnętrzne – do wybranych osób lub działów w Twojej firmie.
Dzięki historii wszystkich połączeń, nie stracisz kontroli nad obsługą swojego numeru. W każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień w Panelu Klienta. Cały proces jest zautomatyzowany, dzięki czemu zmiany na Twoim numerze wprowadzane są natychmiastowo.
Zadzwoń i dowiedz się więcej +48 22 295 11 02

Najczęstsze pytania
Ile czasu zajmuje uruchomienie centrali telefonicznej?
Zbudowaliśmy dedykowany system do zarządzania numerami, który umożliwia Klientom samodzielne uruchomienie poszczególnych usług. Wystarczy, że zarejestrujesz się w naszym panelu: app.oxcall.com, aktywujesz odpowiedni pakiet, wybierzesz dedykowany numer telefonu oraz wprowadzisz ustawienia dla swojego numeru. Cały proces zajmuje tylko kilka minut. Oferujemy bezpłatny okres próbny, dzięki czemu masz możliwość przetestowania naszych usług bez zobowiązań.
Jak skonfigurować poszczególne opcje?
Panel Klienta umożliwia konfigurację wszystkich opcji dla Twojego numeru. W pierwszej kolejności należy ustawić komunikat powitalny, a następnie opcje do przekierowań na numery do wybranych osób lub działów w Twojej firmie. Jeśli nie chcesz samodzielnie konfigurować infolinii, możesz zlecić nam aktywację usługi i przygotowanie nagrań przez profesjonalnego lektora.
Czy jest możliwość zmiany zapowiedzi głosowych?
Tak, a w dodatku każda zmiana na numerze aktywowana jest niemal natychmiastowo. Wystarczy, że zalogujesz się do Panelu Klienta i zmienisz interesujące Cię opcje. Twój numer jest gotowy do użytku od razu po aktywacji usług i zapisaniu ustawień.