Centrala telefoniczna


Dedykowany system do zarządzania numerami.

Wirtualna Centrala daje możliwość przekierowania połączeń na numery wewnętrzne – do wybranych osób lub działów w Twojej firmie.

Dzięki historii wszystkich połączeń, nie stracisz kontroli nad obsługą swojego numeru. W każdej chwili masz również możliwość zmiany ustawień w Panelu Klienta. Cały proces jest zautomatyzowany, dzięki czemu zmiany na Twoim numerze wprowadzane są natychmiastowo – tak właśnie działa Nasza centrala telefoniczna.

Zadzwoń i dowiedz się więcej +48 22 295 11 02  
icon

Dedykowany numer

Udostępniamy dedykowany numer (z wybranej strefy w Polsce) oraz konfigurację profesjonalnej infolinii na tym numerze. Klient ma możliwość za pośrednictwem Panelu uruchomić własne zapowiedzi głosowe lub zamówić u nas przygotowanie nagrań, wtedy to my zajmiemy się aktywacją usługi.

icon

Ograniczenie kosztów

Z OxCall nie potrzebujesz własnej centrali telefonicznej oraz fizycznego sekretariatu do obsługi Klientów. Wszystkie zmiany dotyczące swojego numeru możesz wprowadzać samodzielnie. Ponadto nasza oferta to o wiele więcej niż tylko możliwość uruchomienia własnego numeru dla firmy. Świadczymy również usługi związane z obsługą połączeń oraz prowadzeniem firmowego kalendarza.

icon

Wirtualna Recepcjonistka

Jeśli zdecydujesz się dodatkowo na pakiet usług Wirtualnej Recepcjonistki, możesz uruchomić dodatkowo dedykowaną obsługę dla wybranej opcji. Nie musisz zatrudniać dodatkowej osoby do obsługi nowego działu w Twojej firmie. Zatrudniamy wyspecjalizowanych pracowników, którzy będą obsługiwali połączenia zgodnie ze scenariuszami rozmów przygotowanymi przez Ciebie.

Najczęstsze pytania


Ile czasu zajmuje uruchomienie centrali telefonicznej?


Zbudowaliśmy dedykowany system do zarządzania numerami, który umożliwia Klientom samodzielne uruchomienie poszczególnych usług. Aby centrala telefoniczna została uruchomiona, wystarczy, że zarejestrujesz się w naszym panelu: app.oxcall.com. Kolejno aktywujesz odpowiedni pakiet, wybierasz dedykowany numer telefonu oraz wprowadzasz ustawienia dla swojego numeru, a cały proces zajmuje tylko kilka minut. Oferujemy bezpłatny okres próbny, dzięki czemu masz możliwość przetestowania naszych usług bez zobowiązań.

Jak skonfigurować poszczególne opcje?


Panel Klienta umożliwia konfigurację wszystkich opcji dla Twojego numeru. W pierwszej kolejności należy ustawić komunikat powitalny, a następnie opcje do przekierowań na numery do wybranych osób lub działów w Twojej firmie. Jeśli nie chcesz samodzielnie konfigurować infolinii, możesz zlecić nam aktywację usługi i przygotowanie nagrań przez profesjonalnego lektora.

Czy jest możliwość zmiany zapowiedzi głosowych?


Tak, a w dodatku każda zmiana na numerze aktywowana jest niemal natychmiastowo. Wystarczy, że zalogujesz się do Panelu Klienta i zmienisz interesujące Cię opcje. Twój numer jest gotowy do użytku od razu po aktywacji usług i zapisaniu ustawień.

Chcesz poznać szczegóły oferty?